Школа передового педагогічного досвіду для соціальних педагогів

26 травня 2022 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області спільно з «Кропивницький професійний ліцей» Кіровоградської обласної ради було проведено онлайн засідання школи передового педагогічного досвіду соціального педагога Гаврилової Галини Анатоліївни з проблеми «Правова підтримка здобувачів освіти, які мають статус дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа в закладах професійної (професійно-технічної) освіти».

Детальніше...

Виробничі інновації у підготовці кваліфікованих робітників професій електрорадіотехнічного профілю та зв’язку

02 26 05 2226 травня 2022 року відбувся онлайн-захід «Калейдоскоп виробничих інновацій» на тему «Енергозберігаючі технології, альтернативна енергетика, сучасне обладнання для ремонту радіотелевізійної апаратури», у ході якого педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної освіти) Кіровоградської області презентували виробничі інновації у підготовці кваліфікованих робітників професій електрорадіотехнічного профілю та зв’язку.

Детальніше...

V засідання школи старшого майстра-початківця

1 25 05 22Відповідно до плану роботи Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 25 травня 2022 року в онлайн режимі відбулось п’яте заняття обласної школи старшого майстра-початківця з проблеми «Порядок організації та документальне супроводження виробничої практики».
Під час роботи старші майстри ознайомились з нормативними документами, вимогами до організації виробничої практики та переліком документів, які необхідні для її супроводження.

Детальніше...

Управлінська діяльність щодо впровадження педагогічних та виробничих інновацій в освітній процес підготовки кваліфікованих робітників

Саме така проблема розглядалась 24 травня 2022 року на черговому занятті обласної школи новопризначеного заступника директора з навчально-виробничої роботи закладу П(ПТ)О.

У ході заходу слухачі школи ознайомитись із основними завданнями, які покладені на заступника директора з навчально-виробничої роботи щодо формування інноваційної діяльності освітнього закладу, розглянули алгоритм послідовності управлінських дій щодо організації діяльності з упровадження педагогічних та виробничих інновацій в освітній процес підготовки кваліфікованих робітників, отримали рекомендації щодо планування заходів із організації означеного виду діяльності.

Детальніше...