Засідання творчої групи педагогічних працівників з професії «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»
- Створено: П'ятниця, 12 квітня 2019, 12:33
11 квітня 2019 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області відбулося засідання творчої групи педагогічних працівників ЗП(ПТ)О з професії «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних» з розробки освітньої програми до стандарту професійної (професійно-технічної) освіти з відповідної професії.
Детальніше...Методичний кабінет закладу П(ПТ)О – осередок сучасного інформаційного середовища
- Створено: Четвер, 11 квітня 2019, 16:38
В період реформування системи освіти виняткового значення набуває система методичної роботи, головна мета якої – надання дієвої допомоги педагогам у розвитку їх професійної майстерності, удосконалення організації освітнього процесу, активізація творчого потенціалу кожного педагога.
11 квітня 2019 року з ініціативи НМК ПТО у Кіровоградській області було проведено Всеукраїнський вебінар «Методичний кабінет закладу професійної (професійно-технічної) освіти – осередок сучасного інформаційного середовища».
Детальніше...Розробка освітньої програми до СП(ПТ)О на компетентнісній основі з професії «Манікюрник»
- Створено: Четвер, 11 квітня 2019, 08:29
На засіданні, яке відбулося 10 квітня 2019 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області, розглядались питання щодо розробки освітньої навчальної програми до стандарту професійної (професійно-технічної) освіти з професії «Манікюрник».
Детальніше...Продовжується навчання майстрів-початківців
- Створено: Середа, 10 квітня 2019, 13:26
9 квітня 2019 року на базі ДНЗ «Кропивницький професійний ліцей побутового обслуговування проведено чергове заняття з майстрами виробничого навчання зі стажем роботи до 1 року з проблеми «Урок виробничого навчання у вимірах сучасності».
На даному занятті молоді майстри виробничого навчання мали змогу ознайомитись з вимогами до сучасного уроку виробничого навчання та основними кроками до його підготовки (педагогічний діалог), взяти участь у формулюванні дидактичної мети уроку з урахуванням його визначеного типу(навчальна вправа), прослідкувати за методикою проведення організаційної частини і вступного інструктажу (відвідування уроку виробничого навчання ),
Детальніше...