Покоління NEXT: соціальна адаптація, ідентифікація та інтеграція сучасного підлітка

4 1Кожне наступне покоління відрізняється від попереднього.  Центеніали  - покоління незвичайне. Вони можуть поєднувати речі, які, на перший погляд, здаються непоєднуваними: освіченість і гіперактивність, візуальне мислення і «вбудований адмінблок», любов до покупок і мінімалізму тощо. А ми, покоління Х, У, живемо разом з ними і навіть навчаємо та виховуємо їх. Який особливий підхід та мудре ставлення слід виробити нам у спілкуванні з поколінням NEXT? Відповідь на це та інші запитання шукали учасники семінару заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти, який відбувся 4 квітня 2019 року на базі Кропивницького вищого професійного училища.

Детальніше...

Впроваджуємо компетентнісний підхід при викладанні предметів географії, біології і екології

102 квітня 2019 року базі державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі» навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області був проведений обліасний  семінар для викладачів географії,  біології  і екології ЗП(ПТ)О на тему: «Компетентнісний підхід при викладанні предметів географії, біології і екології».

На початку заходу психолог КПЛСПіТ Коротнюк О.А. налаштувала присутніх  на роботу розкривши зміст прийому «Намалюй свій характер».

Детальніше...

Кіровоградщина визначила учасника ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів професійної освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти з професії «Кухар»

2727 березня 2019 року на базі ДНЗ «Олександрійський професійний ліцей» проведено обласний етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів професійної освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти з професії «Кухар».

За право представляти Кіровоградську область у ІІІ етапі конкурсу боролись 15 конкурсантів.

Детальніше...

Компетентнісний підхід при викладанні предметів загальноосвітньої підготовки – головна вимога Нової української школи

Найболючішою проблемою освіти є застарілий зміст освіти, коли основний акцент робиться на здобутті знань, а не компетенцій

Лілія Гриневич

 

1Враховуючи потреби суспільства та вимоги сучасних роботодавців до випускників закладів П(ПТ)О, постає необхідність до перегляду змісту освіти в цілому та методики викладання зокрема.

Отже, не випадково саме «Компетентнісний підхід до викладання предмета з урахуванням засад Нової української школи» став предметом обговорення у ході обласного семінару викладачів української мови та літератури, світової літератури та художньої культури, який 26 березня 2019 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області було проведено на базі ПТУ № 36 смт Новгородка.

Детальніше...