Методичний кабінет закладу П(ПТ)О – осередок сучасного інформаційного середовища
- Створено: Четвер, 11 квітня 2019, 16:38
В період реформування системи освіти виняткового значення набуває система методичної роботи, головна мета якої – надання дієвої допомоги педагогам у розвитку їх професійної майстерності, удосконалення організації освітнього процесу, активізація творчого потенціалу кожного педагога.
11 квітня 2019 року з ініціативи НМК ПТО у Кіровоградській області було проведено Всеукраїнський вебінар «Методичний кабінет закладу професійної (професійно-технічної) освіти – осередок сучасного інформаційного середовища».
Мета заходу – ознайомлення з кращими матеріалами досвіду роботи методичних служб закладів П(ПТ)О.
Під час вебінару учасники мали змогу ознайомитись із діяльністю методичної служби ДЗ П(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі» щодо реалізації сучасних ІКТ в освітньому процесі, представленою методистом Блідар І.М.; практикою організації методичної роботи у ЦВПУ ім. М.Федоровського, яку презентувала Червона Л.М; про деякі аспекти роботи з молодими педкадрами доповіла методист ДЗ П(ПТ)О «Центральноукраїнський професійний будівельний ліцей» Ігуменцова Н.В.; про передовий педагогічний досвід як аспект методичної роботи довела методист ДНЗ «Кропивницький професійний ліцей побутового обслуговування» Ткачук Н.В.;інноваційний кейс методиста представила слухачам методист ПТУ № 32 м. Бобринець Ніколаєнко Т.Д.
До участі у вебінарі долучилися колеги з Дніпропетровської, Херсонської, Донецької, Івано-Франківської областей, які поділилися досвідом організації методичної роботи та досягненням у професійній діяльності. Учасники виступили з цікавими доповідями щодо оновлення роботи методичних кабінетів шляхом використання електронних освітніх ресурсів;ролі віртуального методичного кабінетуу професійному зростанні педагогів; застосування платформ дистанційного навчання в освітньому процесі.
Зазначений захід посприяв створенню мотиваційного компоненту до особистісного розвитку та професійного зростання і став підтвердженням того, що структура чинної методичної роботи передбачає взаємопов'язані елементи, що відповідають меті й завданням, які стоять перед педагогічним колективом навчального закладу та втілюються у різних формах, методах і засобах.