Використання ігрових онлайн-ресурсів в освітньому процесі

1

Гра – це спосіб повноцінного гармонійного розвитку учня. Ігри розвивають в учнів багату уяву, логічне мислення, волю, конструктивні здібності, інтуїцію, фантазію, пам'ять, формують здатність до аналізу і синтезу, вчать узагальнювати і протиставляти.

Як внести елементи гри в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти під час дистанційної роботи? Які сервіси можна використовувати для онлайн-ігор? Ці та інші питання хвилювали учасників вебінару класних керівників та вихователів гуртожитків «Використання ігрових онлайн-ресурсів в освітньому процесі».

Детальніше...

Обговорюємо питання ведення облікової документації практичних психологів та соціальних педагогів

1

22 квітня 2021 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено третє онлайн-засідання обласної школи молодого практичного психолога та соціального педагога з проблеми «Особливості заповнення журналу практичного психолога/соціального педагога та обліку проведення корекційних занять фахівців психологічної служби ЗП(ПТ)О», у якому взяли участь фахівці зі стажем роботи на посаді до трьох років.

Детальніше...

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти під час дистанційного навчання

1

Концепцією Нової української школи визначено, що «найважливіше завдання вчителя – підтримувати в кожному учневі впевненість і мотивацію до пізнання». Така вимога може бути виконана лише за умови зміни підходів до оцінювання здобувачів освіти.

На сьогоднішній день назріла актуальна необхідність розробки концептуальних, змістовних аспектів та ефективної системи фіксації результатів. Тому зміна змісту освіти, форм і методів навчання вимагає нових підходів в тому числі і до оцінювання. Основна його мета – підкреслювати досягнення здобувачів освіти на рівні з помилками.

Детальніше...

Продовжуємо роботу творчої групи географів ПТО

1

20 квітня 2021 року у змішаному форматі знову зустрілися члени  творчої групи викладачів географії у навчально-методичному кабінеті професійно-технічної освіти у Кіровоградській області.

Метою зустрічі було корегування матеріалів збірника «Дидактичне забезпечення викладання географії з  професійним спрямуванням».

У ході роботи учасниками були  опрацьованіта внесені до збірника зразкизавдань з тем програми по географії з урахуванням специфіки професій.

Детальніше...