Опрацьовуємо інтерактивну технологію навчання

1

27 квітня 2021 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області в режимі онлайн проведене чергове заняття обласної школи педагогічних технологій «Опановуємо сучасні технології навчання» з проблеми «Технологія інтерактивного навчання на уроках професійної підготовки». 

На означеному занятті розглядались питання щодо організації освітнього процесу професійної підготовки кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти за методикою технології інтерактивного навчання.

Детальніше...

Віртуальна подорож до навчальних лабораторій ЗП(ПТ)О з професій для галузі ресторанного господарства

1

26 квітня 2021 року  педагогічні працівники, які здійснюють підготовку кваліфікованих робітників для галузі ресторанного господарства, вже втретє мали можливість здійснити віртуальну подорож  навчальними лабораторіями закладів П(ПТ)О області з професій «Кухар», «Кондитер».

Цього разу, онлайн-екскурсії проводили  майстри виробничого навчання ПТУ  № 38 смт Голованівськ  Чорна І.С. та ДНЗ «Професійно-технічне училище № 40 м. Новоукраїнка Пастернак М.Л., голова методичної комісії професій громадського харчування  ПТУ № 36 смт Новгородка Вінзіцька А.В. та заступник директора з навчально-виробничої роботи Піщанобрідського професійного аграрного  ліцею Михайловська Л.І.

 

Детальніше...

Школа ІТ-технологій продовжує свою роботу

1

23 квітня 2021 року  відбулося ІІІ заняття школи ІТ-технологій із проблеми «Створення електронного посібника, підручника в програмі ConstructorElectronicbooks 1.1.3». 

В рамках заняття присутніх було ознайомлено з означеним програмним засобом та проведено практичний показ створення електронного навчального посібника.

 

Детальніше...

Педагогічна майстерність викладача – основа його компетентності

1

21-22 квітня  НМК ПТО у Кіровоградській області проведено регіональну педагогічну онлайн - олімпіаду «Педагогічна майстерність викладача – основа його компетентності» серед педагогів сільськогосподарського напрямку.  Завдання Олімпіади: виявлення талановитих педагогічних працівників, підтримка і стимулювання їх інноваційної діяльності; сприяння розвитку та впровадженню оптимальних форм і методів удосконалення професійної компетентності в умовах переходу на новий зміст, структуру і форми навчання; поширення передового досвіду роботи педагогічних працівників; активізація творчої професійної діяльності викладачів та піднесення престижу професії.

Детальніше...