Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти під час дистанційного навчання

1

Концепцією Нової української школи визначено, що «найважливіше завдання вчителя – підтримувати в кожному учневі впевненість і мотивацію до пізнання». Така вимога може бути виконана лише за умови зміни підходів до оцінювання здобувачів освіти.

На сьогоднішній день назріла актуальна необхідність розробки концептуальних, змістовних аспектів та ефективної системи фіксації результатів. Тому зміна змісту освіти, форм і методів навчання вимагає нових підходів в тому числі і до оцінювання. Основна його мета – підкреслювати досягнення здобувачів освіти на рівні з помилками.

Враховуючи актуальність проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів під час дистанційного навчання, стає зрозумілим вибір тематики онлайн-заходу для викладачів англійської мови, проведеного навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області спільно з педагогічними працівниками професійно-технічного училища № 38 смт Голованівськ.

Захід розпочався з віртуальної екскурсії означеним закладом, у ході якої заступник директора з навчально-виховної роботи Лужанська Наталія Василівна презентувала роботу методичних комісій суспільно-гуманітарного та природничо-математичного напрямків в умовах дистанційного навчання.

В ході подальшої роботи було розглянуто особливості та ефективні ресурси для здійснення оцінювання на уроках англійської мови (Лужанська Наталія Василівна), а також представлено досвід викладачів методичної комісії суспільно-гуманітарного напрямку з означеної проблеми (Трушнікова Інна Ігорівна та Мороченець Андрій Миколайович).  

Виступи викладачів були побудовані у формі своєрідних майстер-класів, що дозволило учасникам заходу не тільки почути інформацію, а й самим у ході спільної роботи зрозуміти переваги запропонованих ресурсів.

1

2

3

4