Актуальні аспекти викладання суспільних дисциплін з урахуванням оновлення змісту освіти
- Створено: Понеділок, 11 лютого 2019, 09:39
7 лютого 2019 року на базі державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Центральноукраїнський професійний будівельний ліцей» навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області було проведено семінар викладачів суспільних дисциплін.
Ключовим питанням заходу стало окреслення основних напрямків викладання суспільних дисциплін в умовах оновлення змісту освіти.
Відповідно до визначеної проблематики роботу семінару було побудовано в таких напрямках: формування предметних компетентностей, окремі питання проведення практичних занять з предметів «Історія України» та «Громадянська освіта», а також шляхи підвищення рівня підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання.
Учасникам семінару було продемонстровано відкритий урок викладача ДЗ П(ПТ)О «Центральноукраїнський професійний будівельний ліцей» Долбні В.І., через призму якого розглядались заявлені проблеми.
Важливим етапом заходу стало практичне заняття, проведене викладачем ДНЗ «Знам’янський професійний ліцей» Свінченко І. А., яка продемонструвала напрямки роботи з учнями щодо підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання.
Детальніше...Створення комплексу дидактичних засобів за СП(ПТ)О
- Створено: Понеділок, 11 лютого 2019, 07:44
7 лютого 2019 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області відбулося засідання творчої групи майстрів виробничого навчання з професії «Перукар» закладів П(ПТ)О області з метою коригування збірників дидактичних засобів для проведення уроків з виробничого навчання за кваліфікацією – перукар та перукар 2 класу з урахуванням вимог СП(ПТ)О на основі компетентнісного підходу.
Під час роботи члени творчої групи відпрацювали робочі навчальні програми з виробничого навчання означених кваліфікацій, склали орієнтовні переліки навчально-виробничих робіт, обговорили перелік обов’язкових засобів навчання для проведення уроків, виробили вимоги до розробки дидактичних матеріалів та визначили відповідальних за розробку конкретних тем.
Креативний заступник директора з навчально-виховної роботи… Який він?
- Створено: Четвер, 07 лютого 2019, 07:08
Те, що заступник директора з навчально-виховної роботи має бути творчим, креативним, відомо всім. Адже без творчості неможливі ні навчальний, ні виховний процеси. Бо подібно до того, як скульптор ліпить свої скульптури, художник пише картини, а ювелір обробляє коштовне каміння, заступник причетний до творення нової особистості.
Про це йшла мова на засіданні школи молодого заступника директора з навчально-виховної роботи професійно-технічного навчального закладу, яке було проведене 06 лютого 2019 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області.
У ході роботи школи в учасників було сформовано уявлення про креативність, її роль у житті людини, шляхи формування і розвитку. Кожен усвідомив власну креативність і необхідність її розвитку; перешкоди її прояву і шляхи їх подолань.
Засідання школи проходило у формі тренінгу, під час якого були висвітлені окремі методи креативності та етапи творчості.
Підводячи підсумки, учасники школи зробили висновок, щонеобхідно постійно працювати над собою, знаходити ресурси для власної активізації.
Методичне консультування на запити
- Створено: Середа, 06 лютого 2019, 10:59
На запити закладів П(ПТ)О навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 5 лютого 2019 року проведено методичне онлайн-консультування для заступників директорів з навчально-виробничої роботи, старших майстрів та голів методичних комісій професійної підготовки з проблеми «Методика оформлення навчально-програмної та навчально-методичної документації за СП(ПТ)О на основі компетентнісного підходу».
Метою консультування передбачалось формування відповідної компетентності зазначеної категорії керівників та педагогічних працівників щодо комплектування комплектів навчально-програмної документації, оформлення навчально-методичної документації з підготовки кваліфікованих робітників у закладах П(ПТ)О області з урахуванням вимог освітніх стандартів на основі компетентнісного підходу.
У ході роботи розглядались документи, які входять до комплекту навчально-програмної документації, послідовність їх комплектації та особливості оформлення; розкривались відмінності у оформленні робочих навчальних програм, поурочно-тематичних планів, переліків навчально-виробничих робіт.
Окрім того, акцентувалась увага учасників на їх ролі в організації роботи щодо аналізу та коригування означеної документації з урахуванням відповідних вимог та рекомендацій.