Використання онлайн застосунків при підготовці кваліфікованих робітників будівельної галузі
- Створено: Четвер, 13 жовтня 2022, 08:53
12 жовтня 2022 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області за участі представників Гайворонського професійного аграрного ліцею проведено вебінар для педагогічних працівників будівельного профілю з теми «Використання онлайн застосунків при підготовці кваліфікованих робітників будівельної галузі».
Викладачі професійно-теоретичної підготовки та майстри виробничого навчання вище згаданого закладу презентували напрацювання щодо використання онлайн застосунків під час проведення уроків в умовах дистанційного та змішаного навчання.
Детальніше...Розглядаємо технологію управління конфліктами
- Створено: Четвер, 06 жовтня 2022, 13:30
6 жовтня 2022 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області, в режимі онлайн, для практичних психологів та соціальних педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти проведено семінар «Управління конфліктами».
На початку роботи учасники мали змогу узагальнити свої знання щодо поняття конфлікту, його класифікації та стадій розвитку.
Детальніше...Відбулося засідання обласної школи молодих викладачів
- Створено: П'ятниця, 30 вересня 2022, 13:30
Чергове заняття обласної школи молодих викладачів з проблеми «Моделювання компетентнісного уроку відповідно до обраного типу» було проведене 29 вересня 2022 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області.
Слухачів школи ознайомлено з нормативно-правовою базою організації викладання предметів загальної середньої освіти у ЗП(ПТ)О; інформаційними ресурсами, які стануть у нагоді молодим спеціалістам, особливостями проведення уроків з предметів загальної середньої освіти, їх традиційною класифікацією і класифікацією відповідно до компетентнісного викладання, здійсненням контролю знань здобувачів освіти та особливостями оцінювання.
У підсумку заходу було проаналізовано результати анкетування учасників школи та проведено консультування з актуальних для слухачів школи питань.