Співіснування традиційної та інноваційної освіти
- Створено: П'ятниця, 04 листопада 2022, 12:42
3 листопада 2022 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області, з метою опанування проблеми «Поєднання традиційних та інноваційних форм роботи як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках математики та фізики», за участі педагогів Олександрійського професійного аграрного ліцею був проведений вебінар для викладачів математики, фізики і астрономії.
Вивчаємо Zoom
- Створено: Середа, 02 листопада 2022, 13:26
Для ознайомлення викладачів професійно-теоретичної підготовки закладів професійної (професійно-технічної) освіти області з сервісом Zoom, 2 жовтня 2022 року було проведено чергове заняття школи ІТ-технологій.
Для слухачів школи був проведений майстер-клас: по плануванню конференції та сесійних кімнат, спільній роботі на дошці сповіщень, використанню застосунку Jamboard.
Школа професійного зростання
- Створено: Понеділок, 31 жовтня 2022, 18:52
28 жовтня 2022 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградський області було проведене друге заняття школи професійного зростання для викладачів професійної підготовки будівельного профілю.
Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
- Створено: Четвер, 27 жовтня 2022, 18:23
В основу сучасних освітніх реформ системи професійної (професійно-технічної) освіти покладено особистісно-зорієнтований підхід, реалізацію дидактичних принципів індивідуалізації та диференціації. У зв’язку з цим зростає роль контролю й оцінювання як важливих компонентів процесу навчання. Контроль, перевірка й оцінка - невід’ємні складники освітнього процесу закладу П(ПТ)О, без яких неможливо уявити взаємодію між педагогом та здобувачем освіти. Саме тому, 27 жовтня 2022 року НМК ПТО у Кіровоградській області проведено онлайн семінар для педагогічних працівників професій, загальних для всіх видів економічної діяльності, електрорадіотехнічного профілю і зв’язку з проблеми «Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти».