Творча майстерня для викладачів української мови та літератури

1

Сьогодення ставить перед учасниками освітнього процесу все більші і більші виклики, пов’язані з організацією якісної підготовки висококваліфікованих майбутніх робітників. Використання різноманітних інтерактивних технологій, впроваджених на основі компетентнісних підходів, якраз і створюють необхідні для цього передумови. Сучасний викладач повинен володіти технологічними аспектами організації освітньої діяльності здобувачів освіти (різними прийомами роботи в форумі, чаті, теле- і відео конференціях тощо).

Детальніше...

У Кропивницькому стартував ІІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії «Перукар»

1

13 квітня 2021 року розпочався III (фінальний) етап Всеукраїнського онлайн-конкурсу фахової майстерності серед здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти з професії «Перукар». Загалом, змагання найкращих із найкращих буде проходити протягом трьох днів.

Конкурс – це один із шляхів досягнення успіху, можливість підвищити статус освітнього закладу, відкрити нові імена, запалити нові зірочки серед молодих майстрів ножиць і гребінців, а ще – унікальна можливість зануритися у світ краси, моди і стилю.

Детальніше...

Обговорюємо питання підготовки аналітичних матеріалів щодо діяльності психологічної служби у 2020-2021 н.р.

1

13 квітня 2021 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено методичне консультування «Особливості звітної документації фахівців психологічної служби ЗП(ПТ)О» в режимі онлайн.

Детальніше...

Презентація напрацювань щодо впровадження виробничих інновацій

1

Під час чергового онлайн-заходу «Калейдоскоп виробничих інновацій: виробничі інновації в галузі ресторанного сервісу», проведеного 02 квітня 2021 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області, педагогічні працівники закладів П(ПТ)О області з професій «Кухар», «Кондитер», «Майстер ресторанного обслуговування» мали змогу, в черговий раз, поділилися своїми практичними напрацюваннями щодо виявлення інновацій у ресторанній галузі регіону та країни та впровадження їх у навчально-виробничий процес підготовки кваліфікованих робітників для означеної галузі. 

Детальніше...