Педагогічна майстерність викладача – основа його компетентності

1

21-22 квітня  НМК ПТО у Кіровоградській області проведено регіональну педагогічну онлайн - олімпіаду «Педагогічна майстерність викладача – основа його компетентності» серед педагогів сільськогосподарського напрямку.  Завдання Олімпіади: виявлення талановитих педагогічних працівників, підтримка і стимулювання їх інноваційної діяльності; сприяння розвитку та впровадженню оптимальних форм і методів удосконалення професійної компетентності в умовах переходу на новий зміст, структуру і форми навчання; поширення передового досвіду роботи педагогічних працівників; активізація творчої професійної діяльності викладачів та піднесення престижу професії.

Детальніше...

Використання ігрових онлайн-ресурсів в освітньому процесі

1

Гра – це спосіб повноцінного гармонійного розвитку учня. Ігри розвивають в учнів багату уяву, логічне мислення, волю, конструктивні здібності, інтуїцію, фантазію, пам'ять, формують здатність до аналізу і синтезу, вчать узагальнювати і протиставляти.

Як внести елементи гри в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти під час дистанційної роботи? Які сервіси можна використовувати для онлайн-ігор? Ці та інші питання хвилювали учасників вебінару класних керівників та вихователів гуртожитків «Використання ігрових онлайн-ресурсів в освітньому процесі».

Детальніше...

Обговорюємо питання ведення облікової документації практичних психологів та соціальних педагогів

1

22 квітня 2021 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено третє онлайн-засідання обласної школи молодого практичного психолога та соціального педагога з проблеми «Особливості заповнення журналу практичного психолога/соціального педагога та обліку проведення корекційних занять фахівців психологічної служби ЗП(ПТ)О», у якому взяли участь фахівці зі стажем роботи на посаді до трьох років.

Детальніше...

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти під час дистанційного навчання

1

Концепцією Нової української школи визначено, що «найважливіше завдання вчителя – підтримувати в кожному учневі впевненість і мотивацію до пізнання». Така вимога може бути виконана лише за умови зміни підходів до оцінювання здобувачів освіти.

На сьогоднішній день назріла актуальна необхідність розробки концептуальних, змістовних аспектів та ефективної системи фіксації результатів. Тому зміна змісту освіти, форм і методів навчання вимагає нових підходів в тому числі і до оцінювання. Основна його мета – підкреслювати досягнення здобувачів освіти на рівні з помилками.

Детальніше...