Заключне заняття педагогічного всеобучу «Говоримо про урок професійно-теоретичної підготовки»

1 14 12 21

14 грудня 2021 року в режимі онлайн проведено заключне (п’яте) заняття Педагогічного всеобучу «Говоримо про урок професійно-теоретичної підготовки» з проблеми «Конструювання уроку з використанням сучасних технологій навчання».
Надзвичайно актуальним є питання застосування інноваційних педагогічних технологій, які зорієнтовані не лише на поповнення знань здобувачів освіти, а й на розвиток умінь творчого, самостійного вирішення завдань практичного характеру, активізації самостійної діяльності, формування професійних компетентностей.

Детальніше...

Впроваджуємо імерсивні методи навчання

19 грудня 2021 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області спільно з Піщанобрідським професійним аграрним ліцеєм проведено вебінар для педагогічних працівників машинобудівного профілю з теми «Використання віртуального тренажера в освітньому процесі». Під час заходу присутні ознайомилися з імерсивними методами навчання при підготовці зварників у ЗП(ПТ)О.

Детальніше...

Педагогічний контроль професійно-теоретичної підготовки

01 8 12 218 грудня 2021 року на четвертому занятті педагогічного всеобучу «Говоримо про урок професійно-теоретичної підготовки» розглядались питання щодо організації педагогічного контролю та методики оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти на уроках професійно-теоретичної підготовки.

Детальніше...

Пропагуємо передовий педагогічний досвід

загл.-min07 грудня 2021 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області в режимі онлайн проведено чергове засідання школи передового педагогічного досвіду для заступників директорів з навчально-виховної роботи.
Означений захід мав на меті пропагування досвіду роботи заступника директора з навчально-виховної роботи професійно-технічного училища № 32 м. Бобринець Байздер Тетяни Іванівни щодо використання інноваційних форм і методів як засобу вдосконалення професійної компетентності педагога, динаміки його професійного розвитку.

Детальніше...