Анонси
- Навчання кібергігієні та безпеці в Інтернеті
- XVI міжнародна виставка «ІННОВАТИКА В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ»
- Шістнадцята міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти»
- Про організацію освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти
- ФОРУМ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ "STEM -ОСВІТА НОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ"
Від компетентного заступника директора – до якісної організації проведення атестації педагогічних працівників
- Створено: П'ятниця, 17 березня 2017, 12:28
Під таким девізом 16 березня 2017 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на базі ДНЗ «ПТУ №8 м. Кіровоград» проведено засідання обласної Школи професійного зростання заступника директора.
Актуальність засідання Школи зумовлена важливістю ролі, яку відіграє атестація в системі роботи заступника директора. Центр ваги з атестації педагогічних працівників комісіями різних рівнів знаходиться не деінде, як у навчальному закладі, тому саме на заступників покладена велика відповідальність щодо організованого проведення атестації.
Основна мета заходу – формування компетентностей учасників Школи стосовно питань атестації педагогічних працівників, сприяння здобуттю нових знань та підвищенню рівня професійності щодо застосування норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
На початку засідання Школи були розглянуті основні нормативно-правові документи, які визначають обов’язковість атестації педагогічних працівників та регулюють порядок її проведення.
Наступним етапом засідання Школи було проведення квесту, де учасники Школи, об’єднавшись у 3 команди виконували завдання різної складності на знання та застосування норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
У рамках заходу з досвіду щодоважливості питання атестації в системі роботи заступника директора виступила Григор’єва І.А., заступник директора з навчально-виховної роботи ПТУ №12 м. Знам’янка.
Учасники школи переконалися, що саме від їх компетентності в питаннях атестації, рівня професійності залежить успішність здійснення атестаційних процедур і, як результат, обґрунтованість ухвалених рішень.