Вітаємо з перемогою у Всеукраїнському Конкурсі «Кращий гендерночутливий STEM-урок»

27 02 23 12022 став роком багатьох викликів для освітянської спільноти України, але це ще більше сфокусувало увагу на тому, як дистанційно навчати учнів STEM-предметам ‒  предметам майбутнього. Тож, проведення Всеукраїнського конкурсу «Найкращий гендерночутливий STEM-урок» (за ініціативи CSR Ukraine, ГО «Центр «Розвиток КСВ» та Дівчата STEM; за підтримки ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та компанії Mondelēz International) було особливо актуальним.

Детальніше...

Творча майстерня викладачів математики

23.02.23.1Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 23 лютого 2023 року організовано творчу майстерню викладачів математики Паливоди М. І. з Центральноукраїнського вищого професійного училища імені М. Федоровського та Кащеєвої Н. В. з Піщанобрідського професійного аграрного ліцею Кіровоградської обласної ради щодо формування компетентностей на уроках математики через призму онлайн-ресурсів.

Детальніше...

Гендерна рівність в профтехосвіті – не можна мовчати, пропагувати!

22.02.23.122 лютого 2023 року відбулося друге заняття онлайн-школи «Gender equality»,  метою якого було висвітлення механізмів упровадження гендерної рівності в закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

У ході заходу були розглянуті питання гендерного розподілу праці, гендерної дискримінації і стереотипів у сфері профтехосвіти; розроблено технології та визначено орієнтири впровадження гендерної рівності.

Детальніше...

Територія успіху сучасного методиста

21.02.23.1Інноваційність, професійність, творчість та креативність – основні якості в роботі методистів Блідар І. М. (ДЗП(ПТ)О «КПЛ сфери послуг і торгівлі»), Ігуменцової Н. В. (КПЛ КОР) та Червоної Л. М. (ЦВПУ ім. М. Федоровського), презентовані на обласному заході «Методичний об’єктив «Територія успіху сучасного методиста».

Під час своїх виступів методисти, які атестуються комісією ІІІ рівня, розкрили родзинки створеної системи роботи, продемонстрували результативність власної траєкторії діяльності та підбору форм і методів роботи з педагогічним колективом.

Детальніше...