STEM - освіта: напрямки впровадження в ЗП(ПТ)О Кіровоградської області

1 3001Цікавим і пізнавальним було заглиблення викладачів природничо-математичної підготовки ЗП(ПТ)О у технологію SТЕМ-освіти, яке відбулось 30 січня 2020 року під час семінару, організованого НМК ПТО у Кіровоградській області.

Метою заходу було ознайомлення учасників з напрямами впровадження технології STEM-навчання в аспекті розвитку здібностей та інтелектуального саморозвитку особистості учнів.

 

2 3001У формі педагогічного  діалогу були розкриті теоретичні аспекти заявленої проблеми та акцентувалась увага на тому, що STEM-освіта є джерелом дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності педагогічного працівника.

З виступу Мамзенко Н.О., викладачагеографії, біології і екології ЦВПУ ім. М. Федоровського, педагоги дізналися про доцільність та особливості використання STEM-орієнтованих підходів до навчання у сучасному освітньому просторі.

3 3001Під час практичної роботи в групах «Стемимо разом із журналом «Колосок» викладачі мали можливість опанувати практичні уміння щодо застосування STEM-навчання.

У ході панельної дискусії «Як створити освітне середовище засобами STEM – освіти?» учасники обговорили проблеми STEM-освіти та шляхи її подальшого впровадження в освітнью діяльність закладів профтехосвіти.

Для прикладу учасникам були презентовані готові  навчальні проектні роботи  за  технологією SТЕМ.4 30015 3001