Проведено тренінги профорієнтаційного спрямування

14 та 5 грудня 2019 року з метою упровадження сучасних форм і методів профорієнтаційної роботи, популяризації робітничих професій навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області були проведені тренінги «Формула успіху» для педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

2

Заступники директорів, методисти, практичні психологи, соціальні педагоги, викладачі, майстри виробничого навчання – учасники вищеозначеного тренінгу – будуть проводити профорієнтаційні тренінги у закладах загальної середньої освіти, підвищуватимуть рівень поінформованості здобувачів освіти про робітничі професії, і розкриють секрети успішного користування формулою «Хочу, можу, треба».

Під час основної частини освітяни навчалися стандартам тренерської діяльності щодо професійного самовизначення учнів, а саме: вдосконалювали техніку подачі матеріалу, вміння працювати з аудиторією, адаптації до потреб та умов проведення тренінгу. Учасники оволоділи методиками активізації аудиторії, проведення групової роботи, проведення «руханок» та ігрових вправ.

3Підводячи підсумки, учасники прийшли до висновку, що проведення тренінгів, спрямованих на професійне самовизначення учнів у закладах загальної середньої освіти, дасть можливість забезпечити формування їх вмотивованих професійних намірів, в основі яких лежить усвідомлення соціально-економічних потреб суспільства та психофізіологічних особливостей особистості.

4

5