Говоримо про особливості психотравми в підлітковому віці

13-1У житті людина хоча б один раз опинялась у психотравмуючій ситуації, яка справила потужний вплив на стан її психічного здоров’я. Часто такий вплив сягає патогенного рівня і призводить до порушення механізмів адаптації, часткового або повного руйнування психологічного світу особистості.  

 

З метою відпрацювання технік роботи з посттравматичними розладами та етапів корекційної роботи з учнями, які пережили травмуючі події, 12 листопада 2019 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на базі ДЗП(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі» проведена психологічна майстерня «Подолання наслідків психологічної травми: сучасні підходи» для практичних психологів та соціальних педагогів ЗП(ПТ)О.

На початку роботи були розкриті теоретичні аспекти особливостей психотравмуючих ситуацій, їх вплив на особистість.

Практична частина заходу була насичена майстер-класами по відпрацювання навиків роботи з травмою. Серед них: «Техніка монотипії в роботі з травмою», «7 ігор, які допоможуть подолати стрес та пережити травмуючі події» від О. Коротнюк та К. Шульган (працівники психологічної служби ДЗП(ПТ) «Кропивницький ПЛСПТ») та «Життя як подорож» від О.Ільченко (соціальний педагог КВПУ).

13 2У роботі психологічної майстерні взяла участь О.Молчанова, старший викладач кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти КЗ «КОІППО», яка поділилася досвідом ізраїльських колег в напрямку роботи з дитячою травмою та презентувала свій майстер-клас «Використання сінельної проволоки: арт-терапевтичний підхід».

Завершальним етапом зустрічі було обговорення вищеозначених питань та підведення підсумків.

 

13 3

13 4