Педагог майбутнього: навички 4К!

09 1Проблема формування професійної компетентності педагога, класного керівника, вихователя та особливостей змісту його роботи є досить актуальною в наш час.  Бо ж якість виховного процесу закладу, його результати певною мірою залежить від педагога, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.

 Ця проблема була ключовою на семінарі класних керівників та вихователів гуртожитків закладів професійної (професійно-технічної) освіти, який був проведений навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 9 жовтня 2019 року на базі державного навчального закладу «Знам'янський професійний ліцей».

Семінар проходив у вигляді подорожі шляхами підвищення методичної кваліфікації класних керівників та вихователів гуртожитків за допомогою розвитку навичок ХХІ століття, так званих 4К: комунікації, креативності, критичного мислення, командної праці, які зараз необхідні як сучасному здобувачеві освіти так і викладачу.

У ході семінару учасники ознайомилися з особливостями та шляхами формування професійної компетентності педагога, досвідом роботи методичної комісії класних керівників та «Педагогічної майстерні» ДНЗ «Знам’янський професійний ліцей»; взяли активну участь у воркшопі «Вплив емоційного інтелекту педагога на гармонійний соціально-психологічний клімат колективу» та відвідаливиховну годину з елементами тренінгу «З Україною в серці».

Різноманітні форми та методи роботи впродовж всього семінару спонукали до розвитку креативності, комунікації, командної праці та критичного мислення.

Підведення підсумків довело важливість заявленої проблеми в роботі класних керівників та вихователів гуртожитків закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

09 2