Заняття обласної школи новопризначеного заступника директора з навчально-виробничої роботи ЗП(ПТ)О

25У сучасній професійно-технічній освіті запровадження інноваційних педагогічних та виробничих технологій, є важливою умовою забезпечення якісної професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників.

«Як організовувати даний напрямок роботи?», «Які технології відносяться до інноваційних?», «Які заплановані заходи забезпечать результативність?» Саме такі питання розглядались під час проведення навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 25 вересня 2019 року на базі ДЗП(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі» заняття обласної школи новопризначеного заступника.

 У ході першої частини заняття учасники оцінили рівень своєї обізнаності щодо педагогічних технологій, які на сьогодні актуальні (експрес-діагностування «Наскільки я та мій колектив обізнаний із сучасними педагогічними технологіями»), ознайомились із найбільш поширеними педтехнологіями, які сприяють підвищенню ефективності та результативності навчального процесу (презентація методичного блокнота «Особистісно-розвивальні технології навчання в професійній підготовці майбутніх робітників»), розглянули алгоритм послідовності управлінських дій щодо організації діяльності з упровадження педагогічних інновацій в навчально-виробничий процес (методичний інструктаж «Управлінські дії щодо організації діяльності з упровадження педагогічних інновацій в навчально-виробничий процес»), отримали навички щодо планування заходів з організації означеного виду діяльності (навчальний практикум «Вчимося планувати заходи щодо організації діяльності педколективу з опрацювання та впровадження педагогічних інновацій») та прослідкували системність у роботі керівника, методичної служби щодо реалізації означеного напрямку діяльності, яку представила заступник директора з НВР ДЗП(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі» Данека В.В. (управлінська реклама «Управління процесом впровадження педагогічних інновацій в навчально-виробничий процес підготовки майбутніх робітників»).

У ході другої частини заняття присутнім були запропоновані такі види роботи як: методичний діалог «Організаційні функції та завдання заступника директора з НВР щодо виявлення та впровадження інноваційних виробничих технологій», вправа «Алгоритм управлінської діяльності щодо виявлення та впровадження інноваційних виробничих технологій» та презентація-меседж «Виробничі інновації при підготовці фахівців для сфери послуг та громадського харчування у ДЗП(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі».

Запропоновані заходи дали можливість ознайомитись із основними завданнями, які покладені на заступника з організації даного виду діяльності, отримати навички щодо розподілу повноважень у його плануванні, а також познайомитись із практичними напрацювання Школи кулінарної майстерності та Студії перукарського мистецтва, нігтьової естетики і візажу ДЗП(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі» щодо виявлення, вивчення та впровадження виробничих інновацій в навчально-виробничий процес.