Математика і професія: компетентнісний підхід у профтехосвіті
- Створено: Четвер, 23 травня 2019, 11:43
Однією з основних цілей вивчення математики в ЗП (ПТ)О є поєднання її з майбутньою професією, адже знання, пов'язані з практикою, є більш міцні та корисні.
Тому 16 травня 2019 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на базі державного навчального закладу «Професійно-технічне училище № 40 м. Новоукраїнка»був проведений обласний семінар для викладачів математики ЗП(ПТ)О на тему: «Компетентнісний підхід у побудові змісту та організації професійно-спрямованого процесу навчання математики».
На початку заходу психолог закладу Колеснік О. М. і соціальний педагог Зарудніцька А.О., налаштували присутніх на роботу, використавши прийом «Три міфи про себе».
У ході роботи викладачі математики мали змогу поглибити теоретичні знання заявленої проблеми та познайомитися з досвідом викладача ДНЗ «Професійно-технічне училище №40 м. Новоукраїнка» Лисенко Л. В. щодо професійного спрямування процесу навчання.
Разом з цим, Людмилою Валентинівною був проведений урок математики з теми «Числові функції, їхні властивості та графіки. Дійсні числа та обчислення. Відсоткові розрахунки», на якому педагогрозкрила компетентнісний підхід у роботі з учнями та вдалопродемонструвала зв'язок предмета з професією.
Практичному засвоєнню знань з проблеми семінару сприяв проведений методичний практикум: «Компетентнісний підхід при побудові професійно-спрямованого сучасного уроку математики», на якому педагогічні працівники змоделювали урок математики з довільно вибраної теми та презентувати його.
Окрім того, присутнім була надана можливість ознайомитися з кращими методичними розробками уроків з математики (за результатами обласного конкурсу 2018 р.) та поспілкуватися з переможцями.