Пропагуємо виробничі інновації

1Перед закладами професійної (професійно-технічної) освіти, які здійснюють підготовку робітничих кадрів для галузі ресторанного сервісу, постає важливе завдання: впровадження в навчальний процес  підготовки кваліфікованих робітників виробничих інновацій, притаманних сучасним закладам ресторанного господарства та конкретним виробництвам регіону.

2

З метою пропагування виробничих інновацій та мотивування педагогічних працівників щодо їх впровадження в навчальний процес, 18 квітня 2019 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено онлайн-захід «Калейдоскоп виробничих інновацій: виробничі інновації в галузі ресторанного сервісу», у ході якого акцентувалась увага присутніх на інноваціях в обслуговуванні споживачів, використанні сучасного обладнання, устаткування, гаджетів, інвентаря відповідних виробничих цехів; декоруванні; подачі та технології приготування страв сучасної кухні.

Під час заходу педагогічні працівники з Регіонального центру професійної освіти ім. О.С. Єгорова (Кравець В.Г., Мороз Т.А., Погрібняк О.А.), ДНЗ «Знам'янський професійний ліцей» (Черновол Н.М.), ДНЗ «Благовіщенський професійний ліцей» (Черноводська А.Д.), ДНЗ «Олександрійський професійний ліцей» (Горовецька І.М.), ДНЗ «Кропивницький професійний ліцей побутового обслуговування» (Пшенична Н.С.), ПТУ № 16 м. Мала Виска (Мельник С.В, Шара С.М.) розкривали можливості і необхідність вивчення інновацій виробництва, переконливо доводили присутнім про обов’язковість впровадження виробничих інновацій в навчальний процес, демонстрували приклади приготування страв «ф'ьюжен», молекулярної кулінарії, з використанням техніки «Су-від», маржинальних продуктів,  зерен та насіння рослин, розкривали технологію приготування куліча по-італійському «Panettone», декорування страв чіпсами із сиру, хліба, тюіль, оздоблення бісквітно-кремових тортів за допомогою рослинних вершків, кондитерського гелю.

По завершені заходу присутні виявили бажання продовжити роботу з означеного напрямку та презентувати власні напрацювання на заходах подібного рівня.

3

4