Діловий блокнот методиста

14 1З метою поліпшення структури і змісту методичної роботи з педагогічними працівниками закладів П(ПТ)О, підвищення її ефективності та якості, удосконалення професійної компетентності, активізації творчого потенціалу методистів навчальних закладів 14 березня 2019 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено засідання секції методистів з проблеми «Підвищення якості освітнього процесу шляхом надання пріоритету уроку як засобу оптимізації навчання».

 

Захід розпочався зі жвавої дискусії, в ході якої учасники-методисти обговорили єдину науково-методичну проблему, над якою будуть працювати заклади та навчально-методичний кабінет у наступні три роки; актуалізували знання щодо змісту та пріоритетних напрямів методичної роботи.

Основна частина заходу була присвячена розгляду питання «Сучасний урок як засіб оптимізації навчання», в ході якої було розглянуто такі важливі аспекти як вимоги до уроку, структура уроків, типи уроків, міжпредметні зв’язки в ході уроків.

Про використання міжпредметних зв’язків як важливого фактора підвищення ефективності навчаннядоповіла методист ДНЗ «Кропивницький професійний ліцей побутового обслуговування» Ткачук Н.В., яка поділилася дослідженнями теорії і власним практичним досвідом з означеного питання.

Логічним завершенням засідання став методичний діалог «Секрети успіху методичної роботи», під час якого методисти обговорили впровадження інноваційних форм і методів роботи, поділилися досвідом професійної діяльності.

Захід отримав схвальні відгуки і сприяв активізації знань, розвитку творчої діяльності, визначенню нових цілей педагогічної діяльності, підвищенню професійного рівня учасників.

14 2