Методична робота в освітньому закладі: коротко про головне

 1Не виникає сумніву, що сьогодні, значною мірою, саме від викладача залежить рівень якості освітніх послуг, а вже рівень фахової майстерності самого викладача багато в чому залежить від професіоналізму методиста навчального закладу, який є важливим орієнтиром у процесі професійного становлення педагога, розвитку і подальшої самореалізації.

З метою підвищення рівня професійної компетентності методистів, орієнтування їх на грамотне координування роботи у відповідності з сучасними вимогами 21 лютого 2019 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено методичну оперативку для новопризначених методистів в режимі онлайн «Сучасна практика координації методичної роботи у закладах П(ПТ)О: прості відповіді на проблемні питання».

До участі в оперативці долучилися як новопризначені так і досвідчені методисти закладів П(ПТ)О області.

Захід супроводжувався інформаційним повідомленням-презентацією, в ході якого учасники актуалізували свої знання щодо змісту та основних завдань роботи методичних служб закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Розглянути ключові питання та отримати роз’яснення щодо труднощів, які виникають при плануванні та організації діяльності методичних служб, учасники змогли в основній частині заняття у розділі «Прості відповіді на проблемні питання».

Проведений захід сприяв підвищенню рівня обізнаності методистів та упорядкуванню знань з основних питань їхньої роботи, спонукав до удосконалення педагогічної майстерності та пошуку нових, сучасних педагогічних та виробничих інновацій.