Обговорюємо основні стратегії інклюзивного навчання в умовах закладу професійно-технічної освіти

16 1Враховуючи зміни щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами 16 жовтня 2018 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на базі ДЗ професійної (професійно-технічної) освіти «Центральноукраїнський професійний будівельний ліцей» проведено засідання круглого столу «Організація соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання».

16-2

Захід проведений для заступників директорів з навчально-виховної роботи та фахівців психологічної служби закладів професійно-технічної освіти області.

Окрім того, у роботі круглого столу взяли участь Дорошенко О.М., директор інклюзивно-ресурсного центру управління освіти Міської ради м. Кропивницького та Бражнікова Т.О., методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КЗ «КОІППО імені В.О. Сухомлинського».

У ході проведення заходу учасники ознайомилися з основними змінами у нормативно-правовій базі щодо організації навчально-виховного супроводу учнів з особливими освітніми потребами, обговорили окремі психолого-педагогічніаспекти методів та форм спілкування з ними, детально зупинились на деяких складових їх соціального захисту. Окрім того, педагогічні працівники мали можливість обмінятися досвідом щодосистеми роботи з учнями, які мають вади у психофізичному розвитку, в умовах закладу професійно-технічної освіти.

Проведений захід сприяв розширенню та збагаченню досвіду учасників і став корисним ресурсом у подальшому забезпеченні якісного інклюзивного навчального середовища для всіх учнів,  які цього потребують.