Розглядаємо питання дуальної форми навчання та переходу на підготовку кваліфікованих робітників за СП(ПТ)О на основі компетентнісного підходу

17 1На цих актуальних питаннях акцентувалась увага заступників з навчально-виробничої роботи та старших майстрів закладів професійної освіти на семінарі-нараді, яка була проведена навчально-методичним кабінетом професійно-технічної  освіти у Кіровоградській області 17 травня 2018 року на базі Центральноукраїнського вищого професійного училища  ім. Миколи Федоровського.

 У першій частині заходу розглядався порядок організації роботи ЗПО щодо впровадження дуальної системи навчання в навчально-виробничий процес підготовки кваліфікованих робітників; презентувався досвід роботи щодо впровадження означеної форми навчання з професій «Верстатник широкого профілю. Оператор верстатів з програмним керуванням», «Слюсар з ремонту автомобілів», «Продавець продовольчих товарів. Контролер-касир» заступниками з НВР із Центральноукраїнського вищого професійного училища ім. Миколи Федоровського (Лимар М.П.), регіонального центру професійної освіти ім. О.С. Єгорова (Легедза В.М.), ДНЗ «Кіровоградський професійний ліцей сфери послуг» (Данеко В.В.); окреслювались подальші напрямки діяльності щодо перспектив дуального навчання у ЗПО регіону.

 

У другій частині заходу розкривалась методика розробки робочих навчальних планів за СП(ПТ)О на основі компетентнісного підходу; акцентувалась увага присутніх на загально-методичних вимогах до оформлення освітніх програм на основі модульно-предметного підходу; обговорювалась структура робочого навчального плану та вимоги до його оформлення, погодження та затвердження.

Окрім того, були узгоджені терміни розробки освітніх програм та робочих планів.

У ході консультування всі учасники заходу отримали вичерпні відповіді на проблемні питання, які виникали в процесі роботи.

17 2