Навчання молодих викладачів професійно-теоретичної підготовки закладів ПТО
- Створено: П'ятниця, 20 квітня 2018, 10:22
Грамотний підбір методів та форм роботи з учнями обов'язково призведе до якісного результату в навчанні. У цьому переконались учасники засідання обласної школи молодих викладачів професійно-теоретичної підготовки з проблеми «Інструментарій інтерактивної взаємодії з учнями», проведеного 19 квітня на базі державного навчального закладу «Вище професійне училище №9 м. Кіровоград».
З метою створення умов для активної пізнавальної діяльності кожного викладача засідання було побудоване на активних методах роботи: квік-налаштуванні, педагогічному діалозі, роботі в групах, навчальному практикумі, самодіагностуванні.
До проведення заходу долучилась соціальний педагог ДНЗ «ВПУ №9 м. Кіровоград» Ільченко О. П., яка провела вправи для знайомства та налаштування на спільну роботу.
Під час педагогічного діалогу були розглянуті питання щодо класифікації методів, форм організації навчальної діяльності учнів та доцільності їх використання на конкретних елементах уроку. Особливий акцент зроблено на сучасних способах проведення уроків та розкритті найпоширеніших педагогічних технологій. На практичній частині слухачі в групах склали модель уроку теоретичного навчання.
Важливим моментом для молодих викладачів стало відвідування уроку з предмета «Радіоелектроніка та основи телебачення» викладача вищої категорії ДНЗ «ВПУ №9 м. Кіровоград» Щербаєвої Ірини Геннадіївни, на якому продемонстровано такі методи роботи, як: проблемна лекція, змагання «Аукціон оцінок», мозковий штурм, колективне розв’язання проблем «Кошик ідей».
На завершення роботи проведено дебрифінг, на якому учасники школи виконали графічний тест, визначивши свою цілеспрямованість у професійній діяльності та склали телеграму, в якій оцінили проведений захід та визначили питання що засвоїли.