Діалоги з питань самоосвітньої роботи бібліотечних працівників закладів ПТО

18 1Світ, що постійно та швидко змінюється, пред’являє до професії бібліотекаря все нові і нові вимоги і стандарти, і як наслідок, на шляху від просто  бібліотекаря до кваліфікованого професіонала, виникає необхідність постійного навчання і удосконалення своїх знань і навичок, а також своєї особистості.

Розуміючи це, навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Кіровоградській області провів семінар для бібліотечних працівників, на якому розглянув проблему «Діалоги з питань самоосвітньої роботи «Сторінками щоденника бібліотекаря». Семінар відбувся 18 квітня 2018 року на базі ДНЗ «Знам'янський професійний ліцей».

 

У ході семінару учасники познайомились з основними завданнями, принципами, формами роботи та технологією організації самоосвіти; працюючи в групах склали план самоосвіти та створили портрет бібліотекаря-професіонала. Досвідом роботи з вищезазначеної проблеми  поділилась бібліотекар ліцею Яковина Л. В.

Окрім того, на семінарі відбулося обговорення особливостей атестації бібліотечних працівників, в якому взяла участь представник Знам'янської міської централізованої бібліотечної системи Колісниченко М. В.

Учасники семінару відвідали засідання літературного клубу «Літературний подіум. Улюблені книги нашого ліцею» та взяли участь у майстер-класі «Створення бук трейлерів та віртуальних виставок за допомогою програм WindowsMovieMaker, PowerPoint».

  Підведення підсумків показало, що завдяки грамотно спланованому самоосвітньому процесу бібліотечні працівники, не тільки набувають високого професіоналізму і компетентності в своїй професійній сфері, а й  оволодівають знаннями та навичками у галузі інформаційних технологій,  бо сьогодні сучасний бібліотекар - це  медіаспеціаліст, що володіє сучасними технологіями навчання учнів інформаційної грамотності. 

18 2