Вплив інноваційних методів на формування мовленнєвої і читацької культури учнів

29 1Стрімке зростання інформації, котру необхідно засвоїти, потребує збільшення темпу читання, якості та швидкості розуміння прочитаного і прийняття рішення. З огляду на це, читання стає основою освіти і провідною навичкою самоосвіти людини упродовж життя.

 

Тому формування читацького інтересу в учнів закладів освіти загалом і закладів професійно-технічної освіти зокрема є одним з першочергових завдань викладачів.

29 2Отже, не випадково проблемою обласного семінару викладачів  української мови та літератури, світової літератури, художньої культури, проведеного навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 29 березня 2018 року на базі професійно-технічного училища № 12 м. Знам’янка було обрано виявлення впливу інноваційних методів на формування мовленнєвої і читацької культури учнів.

Традиційно захід розпочався з привітального слова виконуючої обов’язки заступника директора з навчально-виробничої роботи Грабовської Л. А. та психологічної вправи для налаштування на співпрацю.

29 3Сучасні інноваційні методи для формування мовленнєвої і читацької культури учнів були представлені під час презентації, а їх практичне втілення продемонстрував відкритий урок української літератури з теми «Життєвий і творчий шлях Л. Українки», який провела Невкрита Л. Ю. - викладач української мови та літератури  професійно-технічного училища № 12 м. Знам’янка.   

Позакласний захід, проведений викладачем означеного закладу Барталевич Н. А. з теми «Засвітились зіркою на чужому небі», проілюстрував додаткові можливості сучасних інноваційних методів для залучення учнів до читання.

У підсумку заходу відбувся обмін досвіду викладачів із заявленої проблеми.

29 4