Вплив інноваційних методів на формування мовленнєвої і читацької культури учнів
- Створено: П'ятниця, 30 березня 2018, 10:45
Стрімке зростання інформації, котру необхідно засвоїти, потребує збільшення темпу читання, якості та швидкості розуміння прочитаного і прийняття рішення. З огляду на це, читання стає основою освіти і провідною навичкою самоосвіти людини упродовж життя.
Тому формування читацького інтересу в учнів закладів освіти загалом і закладів професійно-технічної освіти зокрема є одним з першочергових завдань викладачів.
Отже, не випадково проблемою обласного семінару викладачів української мови та літератури, світової літератури, художньої культури, проведеного навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 29 березня 2018 року на базі професійно-технічного училища № 12 м. Знам’янка було обрано виявлення впливу інноваційних методів на формування мовленнєвої і читацької культури учнів.
Традиційно захід розпочався з привітального слова виконуючої обов’язки заступника директора з навчально-виробничої роботи Грабовської Л. А. та психологічної вправи для налаштування на співпрацю.
Сучасні інноваційні методи для формування мовленнєвої і читацької культури учнів були представлені під час презентації, а їх практичне втілення продемонстрував відкритий урок української літератури з теми «Життєвий і творчий шлях Л. Українки», який провела Невкрита Л. Ю. - викладач української мови та літератури професійно-технічного училища № 12 м. Знам’янка.
Позакласний захід, проведений викладачем означеного закладу Барталевич Н. А. з теми «Засвітились зіркою на чужому небі», проілюстрував додаткові можливості сучасних інноваційних методів для залучення учнів до читання.
У підсумку заходу відбувся обмін досвіду викладачів із заявленої проблеми.