Про сучасні освітні тренди без табу
- Створено: Четвер, 25 січня 2018, 13:14
Класична фраза «не вчіть ваших дітей так, як вчили вас» зараз набуває великої актуальності. Нинішні діти інші і класична методика не може втримати їхній інтерес до навчання. Тому сучасний педагог має не лише володіти новітніми технологіями, а й уміти використати їх в такий спосіб, щоб бути авторитетом для учнів.
З метою пошуку творчих підходів до вирішення проблем навчального процесу, виявлення нових носіїв інноваційних ідей, популяризації педагогічних знахідок, новаторських прийомів і форм роботи 24 січня 2018 року на базі державного навчального закладу «Кіровоградське вище професійне училище № 4» за ініціативи навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області відбулися обласні педагогічні читання у формі педагогічного «Без табу» «Сучасні тренди в освіті: «ЗА» і «ПРОТИ».
Педагогічні читання є класичною формою звітування про досягнення педагогічних працівників закладів професійно-технічної освіти області і цьогоріч відбулися в нетрадиційній формі, в якій знайшли оптимальне поєднання елементи педагогічного рингу, творчої дискусії та дебатів.
Учасники педчитань (заступники директорів, методисти, фахівці психологічної служби, викладачі, майстри виробничого навчання) розкрили власне бачення ролі інформаційно-комунікаційного освітнього простору в розвитку професійної компетентності педагога, демонстрували обізнаність з використання ІКТ, переконливо доводили можливості і необхідність використання сучасних технологій навчання.
Під час заходу було виголошено доповіді з актуальних проблем освіти: «Чому сучасних учнів неможливо вчити по-старому?», «Інтернет на уроках: дань моді чи вимога часу?», «Інтернет-технології в навчальному процесі». Жваву дискусію викликало питання «Поєднання традицій та інновацій на уроці – запорука підготовки висококваліфікованих робітників». Учасники дійшли висновку, що тільки вдале поєднання сучасних технологій навчання із системою традиційної освіти є важливим фактором ефективної організації освітнього процесу.
Цьогорічні педагогічні читання пройшли на досить високому методичному та науковому рівні, викликали масу зацікавленості та обговорення, а досвід, презентований педагогами під час заходу, засвідчив їх високу професійність.