Молоді викладачі загальноосвітньої підготовки опрацьовували шляхи підвищення ефективності сучасного уроку

14 1«Яким має бути сучасний урок? Як досягти його максимальної ефективності?» - такі актуальні проблеми сучасної освіти  опрацьовували викладачі загальноосвітньої підготовки ПТНЗ області у школі молодого викладача, яка була проведена 14 листопада 2017 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на базі ДНЗ «Вище професійне училище № 9 м.Кіровоград».

 

Роботу школи відкрив директор означеного закладу Рацул О. Б., який привітав учасників заходу та презентував свій навчальний заклад, а заступник директора з навчальної роботи Кривенко Н. А. представила викладачів закладу, які мали продемонструвати зразки уроків, що відповідають сучасним освітнім вимогам.

Для створення позитивного психологічного настрою соціальним педагогом Ільченко О. А. та практичним психологом Окунєвою А. Ю. було проведено психологічну вправу «Я сьогодні…».

Наступним етапом роботи школи став калейдоскоп уроків, який мав на меті презентувати молодим викладачам сучасні уроки суспільно-гуманітарної та природничо-математичної підготовки  ДНЗ «Вище професійне училище № 9 м.Кіровоград», а також виявити ті форми, методи та прийоми їх проведення, які сприяли б досягненню найбільшої ефективності.

«Закріплення вивченого матеріалу» відбулося у формі складання сенкану до слова «урок», що дозволило у сконцентрованому вигляді висловити своє ставлення і сприйняття опрацьованого матеріалу.  

14