Шляхи підвищення якості професійної підготовки учнів як чинник їх конкурентоспроможності на ринку праці

24 1Саме така тематика розглядалась на семінарі-практикумі, який був проведений 24 жовтня 2017 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на базі ДНЗ «Кіровоградський професійний ліцей сфери послуг» для заступників директорів з навчально-виробничої роботи та старших майстрів.

Основна мета заходу – формування у означених категорій чіткого розуміння основних чинників, що впливають на якість підготовки кваліфікованих робітників.

На початку роботи були окреслені  головні складові підвищення якості професійної підготовки: впровадження елементів дуальної форми навчання та ДС ПТО на модульно-компетентнісній основі, підвищення кваліфікації педагогічних працівників тощо.

Присутні мали змогу ознайомитись із системою роботи ДНЗ «Кіровоградський професійний ліцей сфери послуг»  щодо використання ІТ-технологій в організації та управлінні  навчально-виробничим процесом, осучасненні навчально-виробничих майстерень та кабінетів професійної підготовки (заступник директора з навчально-виробничої роботи Данеко В.В.) та впровадження сучасних педагогічних технологій (методист Блідар І.М.). 

Представлена панорама ідей:  школа  кулінарної майстерності  (керівник   Калужська В.О.), студія перукарського мистецтва, нігтьової естетики  та  візажу  (керівник Музика Т.В.) та дослідно-експериментальна робота з теми «Виробничі інновації при підготовці кваліфікованих робітників з професії «Перукар (перукар-модельєр) (керівник Потапенко Т.О.) презентувала роботу навчального закладу щодо впровадження виробничих інновацій в навчально-виробничий процес.

24 2

Окрім цього, у рамках заходу заступники директорів з навчально-виробничої роботи відвідали відкритий урок викладача Калужської В.О., під час якого ознайомились з можливостями використання авторського робочого зошита на уроках з предмета «Устаткування підприємств харчування». А категорія старших майстрів ознайомилась з виробничими інноваціями фірми «Естель» на майстер-класі, який провели майстер виробничого навчання Сорочан Т.В. та технолог академії перукарського мистецтва  «Естель» Панкул А.

24 3

Підсумовуючи результати заходу під час круглого столу, учасники обмінялись досвідом щодо означеної проблеми та дійшли висновку, що підвищення якості професійної підготовки учнів залежить від системної та злагодженої роботи заступників директорів з навчально-виробничої роботи, старших майстрів та методистів навчальних закладів.