Шляхи підвищення якості професійної підготовки учнів як чинник їх конкурентоспроможності на ринку праці
- Створено: Середа, 25 жовтня 2017, 13:01
Саме така тематика розглядалась на семінарі-практикумі, який був проведений 24 жовтня 2017 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на базі ДНЗ «Кіровоградський професійний ліцей сфери послуг» для заступників директорів з навчально-виробничої роботи та старших майстрів.
Основна мета заходу – формування у означених категорій чіткого розуміння основних чинників, що впливають на якість підготовки кваліфікованих робітників.
На початку роботи були окреслені головні складові підвищення якості професійної підготовки: впровадження елементів дуальної форми навчання та ДС ПТО на модульно-компетентнісній основі, підвищення кваліфікації педагогічних працівників тощо.
Присутні мали змогу ознайомитись із системою роботи ДНЗ «Кіровоградський професійний ліцей сфери послуг» щодо використання ІТ-технологій в організації та управлінні навчально-виробничим процесом, осучасненні навчально-виробничих майстерень та кабінетів професійної підготовки (заступник директора з навчально-виробничої роботи Данеко В.В.) та впровадження сучасних педагогічних технологій (методист Блідар І.М.).
Представлена панорама ідей: школа кулінарної майстерності (керівник Калужська В.О.), студія перукарського мистецтва, нігтьової естетики та візажу (керівник Музика Т.В.) та дослідно-експериментальна робота з теми «Виробничі інновації при підготовці кваліфікованих робітників з професії «Перукар (перукар-модельєр) (керівник Потапенко Т.О.) презентувала роботу навчального закладу щодо впровадження виробничих інновацій в навчально-виробничий процес.
Окрім цього, у рамках заходу заступники директорів з навчально-виробничої роботи відвідали відкритий урок викладача Калужської В.О., під час якого ознайомились з можливостями використання авторського робочого зошита на уроках з предмета «Устаткування підприємств харчування». А категорія старших майстрів ознайомилась з виробничими інноваціями фірми «Естель» на майстер-класі, який провели майстер виробничого навчання Сорочан Т.В. та технолог академії перукарського мистецтва «Естель» Панкул А.
Підсумовуючи результати заходу під час круглого столу, учасники обмінялись досвідом щодо означеної проблеми та дійшли висновку, що підвищення якості професійної підготовки учнів залежить від системної та злагодженої роботи заступників директорів з навчально-виробничої роботи, старших майстрів та методистів навчальних закладів.