Використовуємо ресурсний підхід до методики навчання фізики у професійно-технічних навчальних закладах Кіровоградської області

19 1Одним із найбільш ефективних засобів навчання фізики є ресурсне навчання, яке спрямоване на цілісний підхід до організації навчального процесу та зорієнтоване на самостійне перетворення інформаційного середовища шляхом пошуку і практичного застосування інформаційних ресурсів.

У цьому переконалися учасники семінару, який був проведений навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 19 жовтня 2017 року на базі державного навчального закладу «Професійно-технічне  училище №8 м.Кіровоград» з проблеми «Ресурсний підхід  до методики навчання фізики».

 У ході роботи викладачі фізики та астрономії мали змогу поглибити теоретичні аспекти заявленої проблеми та познайомитися з досвідом педагогічних працівників методичної комісії природничо-математичної підготовки ДНЗ «Професійно-технічне училище №8 м. Кіровоград».

19 2Разом з цим, педагоги підвищили свою професійну компетентність щодо впровадження  ресурсного підходу до методики навчання фізики через комплексне ознайомлення з досвідом роботи старшого викладача кафедри медичної фізики та інформаційних технологій Донецького національного медичного університету м. Кропивницький Суховірської Л.П.

Присутніх зацікавив ресурсний центр з фізики та навчальний програмний засіб «Електродинаміка», які презентувала Людмила Павлівна. Також вони мали змогу познайомитися із сучасною технологією навчання Scribing.

У рамках круглого столу «Мої педагогічні знахідки» викладачі області обмінялися думками з приводу підвищення ефективності використання ресурсного підходу на уроках фізики з метою зростання ефективності навчального процесу.