Методична скарбничка «Сучасний урок професійно-теоретичної підготовки в умовах розвитку ІКТ»

20 1Під такою назвою пройшло чергове засідання обласної школи молодих викладачів професійно-теоретичної підготовки ПТНЗ, яке проведено 20 вересня на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області з залученням ДНЗ «Кіровоградський професійний ліцей сфери послуг».

 

Робота засідання була побудована навколо проблеми використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках та складалась з трьох блоків: теоретичного, презентації досвіду роботи та практичного відпрацювання.

На початку засідання учасникам школи були запропоновані  вправи «Піраміда» та «Мозкова атака», які дали можливість педагогічним працівникам визначитись, на якому рівні обізнаності з питаннями використання ІКТ вони знаходяться, а також встановити основні складові сучасного уроку.

Теоретичний блок засідання школи підкріплювався інформаційним повідомленням-презентацією «Сучасні засоби ІКТ» та практичним завданням: навчальним практикумом «Модель сучасного уроку з використанням ІКТ».

Презентацією напрацювань сучасних засобів навчання та відкритим уроком з предмету «Перукарська справа», які продемонструвала Потапенко Тетяна Олексіївна, викладач вищої категорії ДНЗ «Кіровоградського професійного ліцею сфери послуг», реалізовано другу частину заходу.

Під час практичного відпрацювання викладачі через «майстер-клас» ознайомились з роботою в освітніх сервісах, які дають змогу ефективно  організовувати самостійну творчу діяльність учнів.

На заключному етапі роботи слухачі заповнили діагностичну картку, в якій визначили рівень своїх знань із конкретних питань педагогіки та методики викладання.

При підведенні підсумків засідання учасники шляхом методу «Вільний мікрофон» дійшли висновку, що використання сучасних технологій навчання - необхідний чинник для організації та проведення якісних уроків професійно-теоретичної підготовки.

20 2 20 3