Підсумки організації навчально-виховного процесу у 2016-2017 н.р. та основні завдання на 2017-2018 н.р.

05 096 вересня 2017 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено інструктивно-методичну онлайн-нараду заступників директорів з навчально-виробничої, навчальної, навчально-виховної роботи та методистів професійно-технічних навчальних закладів області щодо підведення підсумків організації  навчально-виховного процесу у 2016-2017 н.р. та визначення основних завдань на 2017-2018 н.р.

 

У ході роботи було обговорено підсумки моніторингу навчальних досягнень учнів за результатами контрольних зрізів знань, державної кваліфікаційної та державної підсумкової атестацій; участі педагогічних працівників і учнів у конкурсах фахової майстерності та ін.

У підсумку наради було визначено стратегічні напрямки організації діяльності професійно-технічних навчальних закладів у 2017-2018 навчальному році, зокрема:  упровадження ДСПТО на компетентністному підході з модульною побудовою навчального процесу; запровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку робітничих кадрів за окремими професіями; незалежного оцінювання професійних кваліфікацій; впровадження нових форм визначення якості знань учнів з предметів загальноосвітньої підготовки, а також розглянуто окремі аспекти організації професійної та загальноосвітньої підготовки.