Вчимося самі, щоб навчати інших

17 2Відповідно до сучасних вимог методист професійно-технічного навчального закладу повинен бути обізнаним з питань ефективної організації та створення дієвої системи методичної роботи у навчальному закладі, володіти сучасними прийомами практичної роботи з педагогічними працівниками.

З метою підвищення рівня професійної компетентності методистів, орієнтування їх на грамотне координування роботи методичної служби  навчального закладу у відповідності з сучасними вимогами 17 травня 2017 року на базі професійно-технічного училища № 12 м. Знам’янка навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено засідання школи молодого методиста «Формула організації методичної роботи у ПТНЗ».

17 1

У ході роботи, шляхом бесіди було обговорено необхідність ефективної і якісної організації методичної роботи у закладах профтехосвіти, окреслено організаційно-правові засади науково-методичної діяльності професійно-технічних навчальних закладів.

За допомогою презентації учасники ознайомились з  технікою створення методичних заходів «Методичний конструктор»,яку практично відпрацювали під час ділової гри «Портрет професіонала».

Методист професійно-технічного училища №12 м. Знам’янка  Сугак Н.В.

поділилась досвідом роботи з означеного питання та довела учасникам власну «формулу» організації методичної роботи у навчальному закладі.

На завершення заходу методисти обмінялися практичним досвідом з проблеми засідання та дійшли висновку, що методична робота у професійно-технічному навчальному закладі має бути максимально гнучкою, сприяти підвищенню інноваційного потенціалу педагогів та якості освітнього процесу.