ІТ-технології в управлінській діяльності заступників ПТНЗ

11Навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Кіровоградській області продовжує роботу щодо підвищення інформаційно-комунікаційної культури заступників директорів.

Так, 11 травня 2017 року на базі державного навчального закладу «Професійно-технічне училище №40 м.Новоукраїнка» відбувся обласний семінар-практикум  заступників директорів з навчально-виробничої та навчальної роботи  з проблеми «ІТ-технології в управлінській діяльності заступника директора».

Основним завданням семінару  стало розкриття можливостей створення єдиного інформаційного освітнього середовища ПТНЗ та  удосконалення системи управління навчальним закладом шляхом впровадженням ІТ-технологій.

 

На даному заході заступники мали змогу ознайомитись із етапами впровадження інформаційних технологій та комп’ютерних систем, моделюванням та побудовою інформаційного освітнього середовища, вимогами до організації надходження, обробки, аналізу і використання управлінської інформації, можливостями та перевагами використання ІТ-технологій при організації та плануванні діяльності навчального закладу.

Вдалим практичним розкриттям означеної проблеми стала презентація  заступника директора з навчально-виробничої роботи ДНЗ «Професійно-технічне училище №40 м. Новоукраїнка» Голуба Д.В. Він продемонстрував присутнім створену у закладі локальну комп’ютерну мережу, яка забезпечує формування єдиного інформаційного середовища навчального закладу; акцентував увагу на механізмі створення бази даних, надходження відповідної інформації, її обробки, аналізу та використання на всіх етапах управлінського циклу заступника.

Окрім цього, Голуб Д.В. ознайомив присутніх із власною методикою розробки робочих навчальних планів для підготовки кваліфікованих робітників за допомогою табличного редактора MicrosoftExcel та запропонував спробувати означену методику на практиці під час навчального практикуму.

Семінар-практикум показав, що впровадження ІТ-технологій в управлінську діяльність заступників директорів забезпечує створення банку управлінської інформації, яка необхідна керівнику навчального закладу на всіх етапах його управлінської діяльності: на етапі аналізу, планування роботи, організації виконання, контролю і моніторингу педагогічного процесу.