Розпочалась робота школи старшого майстра – початківця

23Які посадові обов’язки старшого майстра професійно-технічного навчального закладу? Якими основними нормативними документами необхідно керуватись у своїй роботі? Як планувати роботу протягом року? Саме такі питання розглядались на першому засіданні обласної школи старшого майстра-початківця з проблеми «Організаційно-методичні засади роботи старшого майстра», яка відбулась 23 березня 2017 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області.

 

Заняття школи було проведено за новою формою роботи – воркшоп, під  час якої учасники отримували нові знання, використовуючи особистий досвід, професійні знання, працюючи у  динаміці.

На початку засідання школи для налаштування на групову роботу та зняття напруження учасникам було запропоновано гру «Будинок, дерево, собака».

 За допомогою мозкового штурму були розглянуті  основні функції старшого майстра.

Навчальний практикум допоміг визначити необхідні нормативні документи і методичні рекомендації для конкретного виду діяльності та навчив планувати роботу згідно посадових обов’язків, а методичний діалог сприяв окресленню номенклатури справ старшого майстра.

По завершенню заходу, як і потребують вимоги школи,  учасники отримали домашнє завдання.

Школа дала можливість старшим майстрам  проаналізувати правильність оформлення номенклатури справ, етапи планування та скорегувати свою роботу, враховуючи знання, які  вони отримали під час навчання.