Мобільні технології – чи на користь?!

1Географічна освіта, що заснована на поєднанні знань зі світом людських потреб, покликана сприяти підготовці випускників закладів освіти до самостійної діяльності в різноманітній географічній реальності. Однією з умов успішної реалізації даного завдання у сучасному освітньому  процесі є використання мобільних технологій.

Для підвищення здатності практичного і творчого застосування мобільного навчання, за ініціативи методистки Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області Наталії Манукян, 31 жовтня 2024 року педагоги закладів профтехосвіти мали змогу відвідати онлайн-школу передового педагогічного досвіду викладачки Регіонального центру професійної освіти   ім. О. С. Єгорова Анастасії Чумак з проблеми «Стимулювання розвитку предметних компетентностей учнів на уроках географії шляхом використання мобільних технологій».

Знайомство з досвідом роботи Анастасії Чумак розпочалося з візитівки педагогічної діяльності викладачки в закладі заступницею директора з навчальної роботи РЦПТО ім. О. С. Єгорова Ларисою Черніковою та представлення творчих успіхів педагогині методисткою НМК ПТО у Кіровоградській області Наталією Манукян.

У ході заходу слухачі школи познайомилися із системою роботи Анастасії Чумак, яка продемонструвала наступний веб-іструментарій: мобільні додатки з географії, інтерактивні додатки до атласів «Географія», геосер віси, онлайн-тести для перевірки знань з географії та підготовки до ЗНО/НМТ, веб-ресурси для поглиблення знань з предмета, онлайн-ігри, вправи та тренажери для вивчення географії, віртуальні дошки, «хмари слів», інтелектуальні карти з предмета та сервіси додатку Google.

Під час майстер-класу Анастасії педагоги області зацікавились інструментом для спільної роботи – google-картою та створили свої мітки «Яке місто я хочу відвідати?».

У ході заходу учасники переконалися у тому, що напрацьований досвід посприяє перетворенню уроків географії у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на більш творчі та мобільні.

 

2 
 3
 4
 5