Сучасний урок – продуктивний урок

110 жовтня 2024 року методистками НМК ПТО у Кіровоградській області Оксаною Гарбар та Наталією Манукян для викладачів предметів загальної середньої освіти зі стажем роботи до трьох років було проведено заняття обласної школи молодого  викладача з елементами тренінгу.

У ході роботи слухачі школи ознайомилися з сучасними підходами щодо форм організації і проведення уроків предметів загальної середньої освіти, класифікацією, структурою та вимогами до їх організації.

Психологічна вправа «Дев’ять фактів про мене» на початку заходу дозволила учасникам не тільки познайомитися один з одним, а й створити сприятливу психологічну атмосферу та налаштування на ефективну співпрацю.

Тренінгові вправи, проведені організаторами школи, допомогли молодим викладачам актуалізувати знання про традиційні типи уроків, їх класифікацію, розкрили зміст основних понять, які стосуються сучасного уроку, дозволили його змоделювати.

У підсумку присутні закріпили отримані знання за допомогою вправи «сенкан».

 

2 
 3
 4