Авторська школа передового педагогічного досвіду

12 травня 2024 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області спільно з ДНЗ «Знам’янський професійний ліцей», було проведено засідання авторської школи передового педагогічного досвіду для педагогічних працівників будівельного профілю з проблеми «Особливості організації уроків професійно-теоретичної підготовки для  здобувачів освіти з особливими освітніми потребами».

Метою заходу було пропагування досвіду роботи викладача професійно-теоретичної підготовки Сіренко Вікторії Леонідівни щодо організації роботи з учнями з особливими освітніми потребами.

На початку заходу методист Барталевіч Н.А. розповіла про головні підходи викладача у роботі, її здобутки та досягнення.

Викладач Сіренко В.Л. ознайомила присутніх з особливостями використання різних методів та прийомів при роботі із здобувачами освіти з особливими освітніми потребами. Педагог акцентувала увагу на диференційованому підході та застосуванні різнорівневих завдань, важливості  візуалізації матеріалів, які  сприяють  ефективному засвоєнню учнями програмного матеріалу та кращому результату навчання.

Засідання авторської школи передового педагогічного досвіду викладача Сіренко В.Л. дало можливість слухачам усвідомити, що організація роботи із здобувачами  освіти з особливими освітніми потребами потребує системного та індивідуального підходу.

 

2