Оцінювання, яке мотивує до навчання

1Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти є невід’ємною складовою освітнього процесу.

Для того щоб процес оцінювання був результативним, педагогам варто опанувати техніки формувального оцінювання для розширення діапазону інструментарію, який використовується для вимірювання навчальних досягнень здобувачів освіти.

З цією метою, 09 листопада 2023 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено онлайн-семінар для педагогічних працівників професій швейного профілю з проблеми «Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з професій швейного профілю. Техніки формувального оцінювання».

Під час заходу присутні ознайомились із теоретичними засадами формувального оцінювання, відмінностями між підсумковим та формувальним оцінюванням; відпрацювали послідовність організації процесу формувального оцінювання на уроці; розглянули техніки формувального оцінювання та можливості їх використання на різних етапах уроків професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовок.

Досвід організації формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з професій «Кравець», «Закрійник» представили педагоги ДЗП(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі» - Ткаченко В.В., Швидка Н.В. та ДНЗ «Благовіщенський професійний ліцей» - Продан Я.Б., Теміцька Г.М.

2   3
 4  5