Особливий підхід при підготовці фахівців будівельної галузі

27.04.23.1Здобувачі освіти з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладі професійної (професійно-технічної) освіти, потребують постійної підтримки та створення сприятливих умов для їх розвитку.

Саме такий аспект розглядали 27 квітня 2023 року під час вебінару для педагогічних працівників будівельного профілю з проблеми «Особистісно-орієнтований підхід при підготовці фахівців будівельної галузі».

Представники ДНЗ «Знам’янський професійний ліцей» Сіренко В. Л. (викладач професійно-теоретичної підготовки) та Зборчий А. А. (майстер виробничого навчання) розповіли про особливий підхід до навчання здобувачів освіти з професії «Штукатур. Лицювальник-плиточник»: розкрили секрети створення ситуацій успіху та позитивного емоційного фону під час проведення уроків; розробки презентацій, в яких використовують цікаві факти, приклади, кольорові малюнки; організації хвилин відпочинку на уроках; використання під час уроків ігрових технологій та духу змагань, які мотивують до навчання.

Викладач професійно-теоретичної підготовки Крикуненко Л. М. та майстер виробничого навчання Цимбаленко А. Л. («Кропивницький професійний ліцей» Кіровоградської обласної ради) презентували свої наробки щодо роботи з «особливими» здобувачами освіти. Для кращого  запам’ятовування інформації викладач створює візуальні матеріали за допомогою  сучасних електронних інструментів (Canva, LeаrningApps, jigsawplanet puzzle). При проведенні уроків професійно-практичної підготовки майстер виробничого навчання здійснює постійний контроль та допомогу з додатковими поясненнями, показами і багаторазовим повторенням тренувальних вправ. Окрім цього, записує відео-контент трудових операцій, для додаткового перегляду.

Проведений захід дав можливість педагогічним працівникам будівельного профілю розширити перелік інструментів для роботи зі здобувачами освіти з особливими освітніми потребами.

 27.04.23.3
 27.04.23.2
 27.04.23.4
 27.04.23.5
 27.04.23.6