Як відрізнити успіх від поразки?

онлайн школаЯкість  виховного процесу в закладі професійної (професійно-технічної) освіти є  тим показником, за яким визначається ефективність функціонування системи виховання будь-якої держави на будь-якому етапі її розвитку.

Важливість моніторингу якості виховної діяльності пояснюється тим, що це виключно складна методологічна проблема. Адже йдеться про характеристики, які через свою природу не можуть повністю виражатися у цифрах і формулах.

З метою модернізації управлінських компетентностей  заступників директорів з навчально-виховної роботи, згідно з планом НМК ПТО у Кіровоградській області 28 листопада  2022 року проведено онлайн-школу  «Моніторингові дослідження в діяльності заступника директора» або «Як відрізнити успіх від поразки?»

За допомогою презентаційного матеріалу учасників  ознайомлено з етапами, метою, змістом, об’єктами, видами, терміном та формами підведення підсумків моніторингу. Окрім того, на засіданні школи розглянуто механізм побудови плану (плану-графіку) контролю за станом виховного процесу.

Працюючи у jamboard.google.com, заступники проаналізували запропоновані фрагменти зразків планів та розробили фрагмент плану контролю.

Разом з тим, розглянуто документацію внутріучилищного контролю та зразки її ведення.

Підведення підсумків показало, що створення дієвої системи моніторингу та оцінки виховного процесу закладу дозволяє виявити найбільш результативні форми і методи виховання та спонукає до активності як учнів, так і педагогічних працівників, покращує методичну роботу закладу.