Співіснування традиційної та інноваційної освіти

3.11.22.13 листопада 2022 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області, з метою опанування проблеми «Поєднання традиційних та інноваційних форм роботи як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках математики та фізики», за участі педагогів Олександрійського професійного аграрного ліцею був проведений вебінар для викладачів математики, фізики і астрономії.

У ході роботи педагогічні працівники мали змогу познайомитися з діяльністю педагогів ОПАЛ, який представила Якимчук О. Ю., заступник директора з навчально-виробничої роботи. Методист ОПАЛ Коротинська Т. М. презентувала творчий портрет викладача математики, фізики і астрономії Тимченко О. В.

Олена Василівна показала презентацію своєї роботи у вигляді електронної книги та надихнула учасників на творчу діяльність. Проблема поєднання  новітніх та традиційних технологій, яку розкрила викладач, на сьогодні є дуже актуальною у зв’язку з дистанційним навчанням здобувачів освіти. Тому педагог розробила електронні підручники за допомогою ресурсу Book Creaton, який дозволяє створювати інтерактивний контент навчального матеріалу та постійно його оновлювати (презентації, відео, проекти, картинки, схеми, ресурси для виконання завдань тощо). Під час майстер-класу учасники покроково ознайомились із методикою створення та використання електронної книги на уроках.

Також увазі присутніх був представлений важливий проект - збірник «Дидактичне забезпечення викладання математики з професійним спрямуванням», над яким працювала команда викладачів математики протягом року.

Під час заходу педагогічним працівникам були доведені результати участі здобувачів освіти ЗП(ПТ)О у олімпіадах та конкурсах з математики та фізики, нормативно-правові документи щодо складання ДПА, ЗНО у 2022-2023 н.р.

При підведенні підсумків учасники дійшли висновку, що розвиток освіти завжди характеризувався своєрідним поєднанням двох важливих її рис – традиційності й прагнення до нового.

3.11.22.2
3.11.22.3
3.11.22.4 3.11.22.7
3.11.22.5 3.11.22.6