Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти

01 27.10 22В основу сучасних освітніх реформ системи професійної (професійно-технічної) освіти покладено особистісно-зорієнтований підхід, реалізацію дидактичних принципів індивідуалізації та диференціації. У зв’язку з цим зростає роль контролю й оцінювання як важливих компонентів процесу навчання. Контроль, перевірка й оцінка - невід’ємні складники освітнього процесу закладу П(ПТ)О, без яких неможливо уявити взаємодію між педагогом та здобувачем освіти. Саме тому, 27 жовтня 2022 року НМК ПТО у Кіровоградській області проведено онлайн семінар для педагогічних працівників професій, загальних для всіх видів економічної діяльності, електрорадіотехнічного профілю і зв’язку з проблеми «Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти».

Під час заходу, методист НМК ПТО у Кіровоградській області ознайомила викладачів та майстрів виробничого навчання із теоретичними засадами до організації формувального оцінювання, інструментами та техніками формувального оцінювання, алгоритмом організації процесу формувального оцінювання на уроці та цифровими інструментами для організації формувального оцінювання.

Досвід організації оцінювання начальних досягнень здобувачів освіти, зокрема і формувального, представили педагоги Кропивницького вищого професійного училища – Айшпурс Н. В., Бесєдіна Г. І., Щербаєва І. Г., Кісіль Г. М., Куроп’ятник А.С., Дженджера О. М. та Центральноукраїнського вищого професійного училища ім. М. Федоровського - Гужевенко Ю.В.

02 27.10 22
03 27.10 22
04 27.10 22
05 27.10 22 06 27.10 22
 07 27.10 22  08 27.10 22