Популяризуємо діяльність заступника директора з навчальної роботи щодо інновацій у освітньому закладі

21.10.22.1В умовах активізації сучасних освітніх процесів інновації набувають системного характеру. Ефективність впровадження інновацій у сфері освіти залежить як від якості інноваційного процесу, готовності ресурсної бази до їх здійснення, так і від особистісних професійних якостей.

Тож, 20 жовтня 2022 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області було проведено вебінар з проблеми «Моніторинг інноваційного потенціалу викладачів предметів загальної середньої освіти у ЗП(ПТ)О» для заступників директорів з навчальної роботи та заступників директорів, які відповідають за стан викладання предметів загальної середньої освіти у ЗП(ПТ)О Кіровоградської області.

У ході роботи творчий колектив ДЗП(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі» ‒ Боса Г. Г., Ткачук Н. В., Стариченко В. М., Соколенко Н. М., Криворучко Ю. Ю., Бричко А. О., через виступи та проведені майстер-класи, поділилися досвідом роботи щодо впровадження інновацій, тим самим підвищивши професійну компетентність присутніх з вищезазначеної проблеми. Зокрема, особлива увага приділялась питанню моніторингу інноваційного потенціалу викладачів та популяризації ними педагогічних інновацій. Головні акценти спікери зробили на ознайомленні учасників із інноваційними формами, методами та прийомами роботи, які вони використовують на уроках для досягнення поставлених завдань (реалізація STEM-проєктів, змішаного навчання, softskills-вектора успішної особистості). У ході заходу учасники дійшли висновку, що напрацьований досвід сприятиме цілісному підходу до організації якісного інноваційного освітнього процесу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

21.10.22.2
21.10.22.3
21.10.22.4
21.10.22.5
22.10.22.6