Інструменти забезпечення успіху
- Створено: П'ятниця, 03 червня 2022, 12:57
Освітній фронт викладачів природничого напрямку продовжує працювати для забезпечення успіху здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти Кіровоградської області.
Цікавим і пізнавальним видався вебінар викладачів географії, хімії, біології і екології, проведений 2 червня 2022 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області, з проблеми «Інструменти забезпечення успіху навчання здобувачів освіти на уроках природничих дисциплін».
Метою означеного заходу було презентувати досвід роботи викладачів природничого напрямку «Піщанобрідський професійний аграрний ліцей» Кіровоградської обласної ради на чолі з директором закладу Ліщенюк Т. Л. та заступником директора з навчальної роботи Бадрак І. М. щодо впровадження в закладі педагогічних інновацій, творчого і креативного підходу до освітнього процесу.
На початку вебінару учасники взяли участь у педагогічному діалозі «Успішні здобувачі професійної освіти – конкурентоспроможні професіонали своєї справи».
Бадрак І. М. представила систему роботи закладу, в якій акцентувалась увага на шляхах забезпечення успіху навчання здобувачів освіти.
З виступу Павленко О. Р., викладача біології і екології, педагоги дізналися про досягнення й особливості доцільності та ефективності використання онлайн-інструментів для підвищення ефективності уроку. Також вона наголосила на ефективному використанні на своїх уроках віртуальної лабораторії та зацікавила цифровим навчанням від Mozaik Education.
Сучасні цифрові технології дистанційного навчання успішно презентував викладач географії Ковальчук Ю. В. На майстер-класі педагог продемонстрував присутнім покрокове створення інтерактивних плакатів thinglink під час проведення уроків географії.
Разом з цим, з досвіду роботи виступила викладач географії, біології і екології ДЗП(ПТ)О «КПЛ сфери послуг і торгівлі» Стариченко В. М., яка представила систему реалізації STEM-проектів у закладі як одного із напрямів компетентнісної освіти.
У ході рефлексії учасники дійшли висновку, що «успіх приходить до тих, хто занадто зайнятий, щоб його шукати».