Професійна мобільність педагогів в умовах дистанційного навчання
- Створено: П'ятниця, 26 листопада 2021, 09:01
В умовах швидкої інформаційної революції педагогічні працівники та освітні заклади є важливими, оскільки мають підготувати майбутнє покоління до змін, до життя. Сучасний викладач сьогодні – це мобільний майстер, який демонструє високий рівень професіоналізму, фахової компетентності та готовність і відкритість до будь-яких змін.
Тож, в рамках Всеукраїнського тижня професійно-технічної освіти, 25 листопада 2021 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області було проведено Всеукраїнський вебінар з проблеми «Професійна мобільність педагогів в умовах дистанційного навчання».
До участі у заході долучились біля трьохсот педагогічних працівників закладів професійно-технічної освіти України.
У ході вебінару педагогічні працівники природничо-математичної підготовки, фіналісти та переможці конкурсу «Педагогічний кейс уроків дистанційного навчання з предметів природничо-математичної підготовки у ЗП(ПТ)О Кіровоградської області», підвищили професійну компетентність присутніх з вищезазначеної проблеми та презентували власний досвід роботи щодо впровадження дистанційного навчання.
Головний акцент спікери зробили на ознайомленні учасників із цифровими інструментами як засобами якісного навчання здобувачів освіти при дистанційному навчанні, а також презентації інноваційних форм, методів та прийомів роботи, які вони використовують на уроках для досягнення поставлених завдань.
Разом з цим, викладачі показали майстер-класи по створенню завдань професійного спрямування за допомогою сучасних онлайн-ресурсів та продемонстрували використання 3-D засобів наочного навчання: moza Web Lifelige у ЗП(ПТ)О.
У межах вебінару була представлена дистанційна профільна виставка «Актив педагогічного досвіду впровадження уроків дистанційного навчання з предметів природничо-математичної підготовки у ЗП(ПТ)О Кіровоградської області» (за результатами обласного Конкурсу).
Представлені у ході заходу інформаційні матеріали ще раз довели, що раціонально використані інтерактивні сервіси сприяють більш ефективному засвоєнню навчального матеріалу здобувачами освіти, а зв'язок предметів загальної середньої освіти з професією мотивує їх до самого процесу навчання та успішної професійної самореалізації в майбутньому.