Сучасний урок суспільно-гуманітарної підготовки у системі розвитку ключових компетенцій

1

Новий етап у розвитку освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності викладача, доозброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому пере­будувати освітній процес відповідно до нових вимог і підходів.

Пошуку шляхів вирішення означених проблем і був присвячений обласний семінар викладачів української мови та літератури, зарубіжної літератури, який відбувся 15 березня 2021 року, проведений навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області спільно з державним закладом професійної (професійно-технічної) освіти «Центральноукраїнський професійний будівельний ліцей».

Структурно захід складався із теоретичного і практичного блоків. У теоретичному блоці було розглянуто типологіюкомпетентнісних уроків, вимоги до їх підготовки та організації, структурні елементи, види завдань, а також особливості оцінювання.

У практичному блоці методист ДЗП(ПТ)О «Центральноукраїнський професійний будівельний ліцей» Ігуменцова Н. В. презентувала досвід роботи викладачів-філологів закладу щодо формування ключових компетентностей на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури. Викладач Комащенко Т. В. шляхом демонстрації фрагментів уроків представила учасникам заходу систему роботи з реалізації компетентнісного підходу.

Приємним фіналом семінару стала «поетична хвилинка» авторських поезій Тетяни Валеріївни.

 

1

2

3

4

5

6